Eläkeläisen elämää – MS-forum – Yleistä MS-taudista

MS-maailma, MS-forum, ms-tauti, multippeliskleroosi

Eläkeläisen elämää

01 - 22.07.2010, 15:24

Ei huolta huomisesta.

Eetu

02 - 22.07.2010, 20:40

Niinkö on?No,kenellä on kenellä ei. Minulla ainakin on huoli siitä,että onko seuraava päivä vointini puolesta yhtä hyvä ,kuin se oli eilen tai tänään ? Herätessäni kumminkin olen kiitollinen siitä,että elän ja pääsen vuoteestani ylös ilman apua ja saan nauttia tästä kauniista,lämpimästä kesästä. vilma

jk. Mitä huolia Sinä tarkoitit ?

vilma Kruunu

03 - 23.07.2010, 16:45

No kait tossa on vähän sarkasmia mukana, mutta kun elämä on jotenkin asettunut omiin uomiinsa sairaudesta huolimatta ja onnekseni en enää murehdi seuraavaa päivää ja sitä mitä sairaus tuo tullessaan niin kuin joskus ennen, olen kait sopeutunut elämään näinkin. Vaikka kyllä mä vieläkin joskus haaveilen että saisin juosta, ajaa moottoripyörää ja edes kävellä kunnolla.

Eetu

04 - 23.07.2010, 17:58

Niin,,,kyllä min äkin haaveilen kunnon kävelylenkeistä
koiran kanssa metsäpoluilla ja teillä. Entisajan energisyydestä ja jaksamisesta tehdä uupumatta monia
asioita. Onneksi vielä on paljon mitä voi ja jaksaa
ainakin joskus touhuta.

Jumbo Kruunu

05 - 28.08.2010, 14:47

Mikäs tässä ollessa... viettäessä kohtuu hyvin ansaittuja huolettomia eläkepäiviä.. vaikkakin reilusti ennenaikaisia....
Eikä tarvitse olla yksinkään... täältä löytyy kivoja ja fiksuja ystäviä jotka ottavat aina vastaan todella lämpimästi...
Ja joilta saa tarvitsemaansa vertaistukea... vaikka onkin tällainen luonnevikainen jonninjoutava viäräleuka... :)-

Pyydän sitä kaikilta anteeksi...

Jussi

Joutilas

06 - 28.08.2010, 15:03

Ei tartte viäräleukaisuutta pyydellä anteeksi sehän on kait äidinmaidossa saatua.

Eetu

07 - 28.08.2010, 17:03

Näinpä... mutta vaikean luonteemme, joilla sellainen on, olemme kehittäneet aivan itse... :(-

(ja luoja suokoon, että tajuan "heittää lusikan nurkkaan" hiukan ennen, kuin minusta tulee säälittävä, vanha katkeroitunut kaikille nurisija josta ei ole iloa/hyötyä/seuraa edes itselleen... :)-..... )
Ja onhan se vapauttava tunne kun ei enää pelkää minkään menettämistä.... on sinut edes itsensä kanssa.. muista niin väliä juu.... :)-

Joutilas

08 - 30.08.2010, 17:37

...(ja luoja suokoon, että tajuan "heittää lusikan nurkkaan" hiukan ennen, kuin minusta tulee säälittävä, vanha katkeroitunut kaikille nurisija josta ei ole iloa/hyötyä/seuraa edes itselleen... :)-..... )...Joutilas.

Sanoit asia paikalleen Joutilas, noin se menee, tuota minäkin toivon ja rukoilen, ettei minusta koskaan tule...
-tappelen sitä vastaan aivan kauhiast-.....:)

maailma Kruunu

Tietoa MS-forumista

Rekisteröityneet jäsenet: 2652

Tällä hetkellä verkossa: 422

Keskustelupalstojen viestit: 52936

Kirjaudu sisään MS-forumiin

Työkalut

Äänestä

MS-diagnoosin saatuasi, kuinka kauan kesti, että aloitit lääkehoidon?

» Katso tulos