Siinä on sellanen yhdistelmä, jonka !"!!ü#"#$üüden tietää tosissaan, ees harva mäsä...
Mulla alkoi ma aamulla flunssa, mutta tein kuiteskin Hesan reissun kahden lapseni ja kahden lapsenlapseni kanssa, kun oli valmiiksi sovittu...
Tiistaina sitte odotelinkin 16 saakka, että 15v tyttöni tulee vetämään sängystä istualleen. Sitte 2h siinä söin buranaa ja muuta, että pääsin vahingossa rytkäsemään itteni sähkäriin...
Sen voi moni uskoa, että Jaskalla oli vitsit hakusessa siinä selällään maatessa. Onneksi olin oppinut aikaisemmista flunssista SEN, että aamulla ei ookkaan varmaa ylösnousu. Ymmärsin siis laittaa housuvaipan yöllä punkkaan mennessäni, sekä varasin kokispullon ja valitettavasti vaan yhden heikkotehoisen tabun sängynviereen. (käytän vaippaa joskus tälläsissä erikoistilanteissa. Ei oo muuten yhtään "miehekäs" olo vaippa housuissa)
Kerrotaan nyt tällänenkin juttu, ettei joku luule tätä pelkäksi vitsailuksi. Tää flunssa on tosi perseestä meikäläisille, eikä niitä näköjään pysty välttämään. Keuhkoputkentulehdukseksi ei näköjään, ja toivottavasti nyt mee, koska tammmikuussa lopetin röökin just siksi...
Hienoa että olet lopettanut tupakan polton. Oletko kysynyt toisenlaisia vaippamalleja yöksi? Meillä koulussa neuvottiin erinlaisia vaippamalleja aikuisille ja sielä oli kahta erinlaista miehillekin. Kannattaa kysellä vaikka omasta terveyskeskuksesta. Toivottavasti paranet pian.
Nonii, 01.30 pääsin tuolista sänkyyn tytön avustamana. Nousi pieni lämpö illalla 21 huitteissa. Siinä söin 5-6 buranaa (pienitehosia), mutta ei mihinkään...
Istuin parvekkeellakin sähkärissä kylmä rätti päänympärillä, mutta EI, KUN EI! Ja sitte en myöskään uskalla heittäytyä tytön käsien varaan hennon varteni (184cm/90kg) kanssa, että vois kukaties yrittää nostaa...
Yöllä sitte kyllä pääsin 3 krt istumaan, koska mun ei tartte mennä veskiin asti. Meinaan Kuikan Valdemar, toiselta nimeltään kalevi sorsa päivystää mun sängyn vieressä, tai alla...
Aamulla 08.30 itse ylös, ja viellä venyttelin jalat seisaaltaan, ennen istumista. (KYLLÄ TÄÄ MS HÄMMÄSTYTTÄÄ, KUMMASTUTTAA "PIENTÄ" KULKIJAA)
Jaska on ihan oikeassa, kyllä tämä mäsä tosiaan ihmetyttää ja hämmästyttää meitä pieniä kulkijoita, ohhoijaa...!! Toi jaskan kertoma panee tosissaan ajattelemaan sitä, miten pieni on ihminen silloin, kun omat voimat ei riitä syystä tai toisesta. Siinä on silloin vitsit vähissä totisesti, kun noi idiootin flunssat tai muut kummat kuumeet panee miehen/naisen petiin. Jos minulle tulee kuumetta, niin myös minun jalkani ovat silloin poissa pelistä niin kauan, kunnes kuume laskee ja aivan varmasti ne vaipat on silloin oltava, muuten koittaa tulvaveet ja niitähän ei meistä kukaan halua kohdalleen. Kumma juttu se kuume, kun laittaa meillä mäsillä piuhat poikki kaikkiin toimintoihin, eikä sille itse voi yhtään mitään. Autettavia ollaan silloin, kun ei voi itseään auttaa ja aivan toisen armoilla ei oo kiva olla. Toivottavasti Jaska jaksat jo paremmin, ainakin viime viestisi oli jo toiveikkaampi...sisukas sinä olet, elä luovuta siitä ja huumorintajuinen ja sillä sinä Jaska pääsetkin pitkälle; auringon lämpöä elämääsi ja päiviisi :)