ikä – MS-forum – Oireet

MS-maailma, MS-forum, ms-tauti, multippeliskleroosi

09 - 06.07.2010, 10:32

Tohon edelliseen vielä vähän kevennystä; eilen kasteltiin kukkia ulkona ja siinä kait minä sanoin jotain, joka ei taas oliken sopinut miehelle ja minä tietty kärppänä sanomaan, jotta sinä se olet ikävä ihminen ja hän, ett sinä se jaksat pomottaa ( tämä on sitä meidän ihka omaa sanailua, ei niin vakavasti otettua) sen jälkeen minä menin ja puraisin miestäni ja juttuhan päättyi siihen, ett me oltiin sylikkäin ja naurettiin makeasti, että näin....

maailma Kruunu

10 - 06.07.2010, 16:44

Iän lisääntyessä oireet vähenee, ennusti neurologini minulle jo yli 30 v sitten. Se on pitänyt paikkansa kohdallani. Vaihdevuodet on normaalia elämää kun saa lisäestrogeenia, niin viriili elämä jatkuu ilman hikipuskia ym, eikähän niitä kaikille edes tule, vaivoja nimittäin.
Lisää lämmintä
toivoo Ruupo

Ruupo

11 - 07.07.2010, 09:54

Tuo oli kiva kuulla Ruupo!

Minäkin pohdin aika ajoin miten mäsäni muuttuu/tai ei muutu tulevien "viihdevuosien" myötä. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta....

Sandralainen

12 - 07.07.2010, 19:05

Jos yleisessä saunassa kuulemaani tietoon on uskominen, niin meillä miehillä ei ole huolta huomisesta: Miesten vaihdevuodet alkaa vasta 70 vuoden jälkeen, silloin testosteronia on vielä noin 80% jäljellä 20 kymppisen uroon tasosta) ja jos on onnistunut löytämään alle 40 kymppisen naisen ( 70-vnä tässä joutuu hikoilemaan kyllä parketilla) on mahdollista saada vielä useita perillisiä ennen hiekkahoitoon joutumista.

roller

13 - 07.07.2010, 19:06

"Viihdevuodet" voivat tulla ja mennä menojaan aiheutamatta sen kummempia harmeja naiselle. Itse kuulun niihin, joille niistä ei ole ollut ihmeempiä haittoja, mitä nyt ajottaista yöhikoilua ja sekin vähäistä. Noista mielialoista en osaa sanoa, kun aina olen ollut herkästi itkevä ja naurava.
Laitan tähän saatteeksi jo täällä ennenkin kuullunTyynen ja Martan hersyvän ihastuttavan "viihdevuosien riemurallin".

www.youtube.com/...

maailma Kruunu

Tietoa MS-forumista

Rekisteröityneet jäsenet: 2213

Tällä hetkellä verkossa: 28

Keskustelupalstojen viestit: 44496

Kirjaudu sisään MS-forumiin

Työkalut

Äänestä

Miten pidän huolta itsestäni?

» Katso tulos