Olemme suunnittelemassa ms ja harnes-kerhoa Siikalatvan kunnan, Haapaveden ja Kärsämäen alueelle, siis Oulun alapuolelle. Nyt kaipaisin tietoa teiltä, joiden alueella kerho toimii, että miten kannattaisi tiedoitella jotta jokainen, jota kerho koskettaa, saisi tiedon ja rohkeuden tulla mukaan
Yritä saada paikallislehden toimittaja tekemään juttu asiasta. Etukäteen pitäisi varata mahd. maksuton paikka järjästäytymistilaisuutta varten. Ei kahvila - Baari eikä Ravintola, koska noihin tulee vain "uteliaat" katsomaan: Kuka mitäkin sairastaa. Esiintymiskykyinen yhdyshenkilö on kaiken A ja O. Ei "minä itse", vaan yhteisön kantava voima. Kerhollenne täytyisi valita TEEMA ! Alueenne "jollakin tavalla" tuntien, se voisi olla: Eilen - Tänään - Huomenna? Sinä - Minä - Me! Jos jotain aikaan saatte, niin voin käydä joskus tutustumassa. Käyn Pyhäsalmella ja Ylivieskassa kai kerran kuussa.
Waune 1
03 - 07.03.2010, 12:18
Kiitos Waune, annoit hyviä vinkkejä, tästä on hyvä jatkaa. Varmasti olemme yhteydessä koska olet noin lähellä.
Hyvä Tuutikki ! Olen samaa mieltä,että tuo uuden kerhon aloittaminen on loistojuttu! Kyllä tällekin kyläkulmalle kaivattais jo jotain ekstraa. Tulen kurkistelemaan sitten kun kerhon aloituksesta tulee informaatiota. Toivottavasti saan myös kahvit.
Jokohan lienee Siikalatvalla kerhotoiminta lähtenyt käyntiin?
Mörrimöykky
08 - 10.04.2010, 21:07
Ei pyöri vielä. Odotamme uuden kuntaviestin ilmestymistä, siihen laitamme ilmoituksen ihan lähiaikoina, tiedotamme asiasta myös Haapavedelle ja Kärsämäkeen. Olisi tosi kiva että kerho alkaisi pyörimään yhteisvastuullisesti. Mietittäisi aina että mitä halutaan, keitä asiantuntijoita jne. Mutta ensin tutustellaan ja kertoillaan omia kokemuksia (vapaa-ehtoista), siis ketään ei pakoteta puhumaan, Odotan innolla ekaa kertaa joka tullee olemaan Piippolassa ja voisin laittaa myös tänne Foorumin sivuille tietoa. Kerhosta tulee piiriläisten näköinen, jokaisen sanaa ja ehdotusta kuullaan, sillä tämä on ihan uutta minullekin. Hyvää kevättä!