Kirjoittelua – MS-forum – Niitä näitä

MS-maailma, MS-forum, ms-tauti, multippeliskleroosi

01 - 27.07.2010, 20:56

Foorumissa hiljaista ? Valtakunnassa kaikki hyvin? Vain valtionvarainministeri Katainen hikoilee budjettinsa kanssa.

Eetu

02 - 27.07.2010, 22:01

Hiljaista on,en oo löytäny edes sitä etsimääni:)

mimmi66

03 - 28.07.2010, 18:25

Niin taitaapi olla hiljaista, kun ihmiset tietty viettää tätä ihanaa kesää, eikä kukaan oikein viihdy nyt tämän koneen äärellä. :)
Itse käyn väliin kurkkaamassa ja toteamassa saman kuin Eetukin jo totesi ja suljen koneen ja lähden ulos sähkömopollani. Ei kertakaikkiaan voi jättää käyttämättä hyväkseen tätä ihmeelistä kesää, jonkalaisen me nyt kerrankin ollaan tänne Suomeen saatu.
Myös kesämökillä olen paljon oleskellut, saunonut rantasaunassa ja istuskellut saunapuhtaana saunanterassilla ja katsellut järveä, haistellut kesätuulta ja syönyt grillattua ruokaa...aah, tätä kesää, mutta kyllä tämä foorumi alkaa taas ilmojen viilettyä ja syksyn saapuessa toimimaan omalla vaakaalla temmollaan...:)

maailma Kruunu

04 - 28.07.2010, 23:03

Joo, tota lueskeliin maailman kirjottelua ja tokihan teidän muidenkin , vasta kysymyksen aattelin heittää: kesä tosiaan on ja se on kuuma polttava, kun tuli olo et pää on kuuma löylyä vois heittää, kylmä liina ajoi saman asian mut ei kuitenkaan sihissyt!!!!

eiku Kruunu

05 - 29.07.2010, 11:46

Tänään kyllä joutaa jo koneellekin... ainakin täällä savossa... näyttää olevan kesän kuumin päivä. Ainakin tähän mennessä.
Eipä viiti enää kiusata parasta kaveria paistamalla päätään tuolla ulkona...

Eipähän tuo ajatus kovin lennokkaasti liiku täällä sisälläkään. Pari orpoa harmaata aivosolua törmää silloin tällöin toisiinsa ja saa aikaan pienenpientä kipinöintiä... siinä kaikki... :(-

Joutilas

06 - 29.07.2010, 18:19

Jaahah, enää reilu 4h nuorna miesnä, ja sitte kympit paukkuu 5 krt...

Tämä nuoruus jiäp taakse, mutta toin Katri Helenan kappaleen viimeisessä lauseessa sanotaan: "nuoruus on vaikeaa"...

Onkohan tuleva vanhuus sitte viellä vaikeempaa? Toivotaan että ois, vaan pelkkiä kissanpäiviä :)

Mitä silloin tapahtuukaan
Ensisuudelma kun ohi on
Epätoivo, eikä muukaan
Oli onni niin vaatimaton

Näin kun sanotaan
Mä miettiä saan

Nuoruus on seikkailu suunnaton
Kokeile vain, hämmästy vain
Sä maailmaa
Nuoruus on nousussa auringon
Uinailevan, salatuimman
Se paljastaa

Missä onkaan henkes siteet
Missä voimasi todellinen
Mistä saatkaan mielipiteet
Mistä tiedon ja kokemuksen

Näin kun kysytään
Mä miettimään jään

Nuoruus on sadussa Tuhkimon
Peloista sen, toiveista sen
Se voimaa saa
Nuoruus on vaikeaa

jaska jokunen Kruunu

07 - 29.07.2010, 18:22

Onnea jaska jokunen!

Jumbo

08 - 29.07.2010, 18:41

"Lämpimät" onnentoivotukset miehen ikään ehtineelle.

vevika

Tietoa MS-forumista

Rekisteröityneet jäsenet: 2218

Tällä hetkellä verkossa: 53

Keskustelupalstojen viestit: 44565

Kirjaudu sisään MS-forumiin

Työkalut

Äänestä

Miten pidän huolta itsestäni?

» Katso tulos