Lentosukat
| Ilmoitus | Kirjoittaja |
|---|---|
|
01 - 26.03.2010, 11:18 Lähikaupassamme sattui käteeni sukkahyllystä mustat "lentosukat". Ostin "isot", kokoa 40-42. Minulla ne ulottuvat polvien yläpuolelle. |
|
|
02 - 27.03.2010, 11:52 Enpä ole koskaan kuullut lentosukista, aivan uusi keksintö |
|
|
03 - 27.03.2010, 16:51 Minä olen kuullut puhuttavan lentosukista ja sisareni käyttää niitä aina lentomatkoillaan. sanoi niiden olevan hyvät ja estävän juuri tuota jalkojen turvotusta. Olen kuullut myös monien pyörätuoli-ihmisen käyttävän lentosukkia |
|
|
04 - 27.03.2010, 19:18 Epiduraalipuudutusleikkauksessa oli käytössä polven yli vedettävät sukat ja ne oli loistavat, niitä pidettiin muistaakseni seuraavaan päivään ja nimenomaan laskimotulehdusvaaran takia. Käytän kesät talvet tukisukkia, turvotusta ei ole jaloissa. Mutta toi vois olla kokelemisen arvoinen ostaa tukisukat jotka ulottuu yli polven kun polvet toisinaan kipeytyy seisomisesta. |
|
|
05 - 28.03.2010, 15:02 Lentosukkia saa ostettua melkein joka marketista (väreinä ainakin mustaa ja beigeä). Ne auttavat melko lievään turvotukseen. Oikein turvonneisiin jalkoihin on jo syytä hankkia tukisukat, joita ei marketeista saa. Ne on selvästi vaikeammat puettavat. |
|
|
06 - 31.03.2010, 17:03 Nikkenillä on myös sukkia, jotka on tosin nimellä golf-sukat, (en tiedä miksi?) Mutta herkesi palelemasta varpaita ja pohkeet tuntuvat nyt tosi hyviltä, kiristys ja kipeys poissa. Sitten Nikkenillä on infrapunakuituisia tuki juttuja ranteisiin, polviin ja nilkkaan ainakin. Mulla on nyt ollut polvessa, (kun siihen meinaa nivelrikkoa vielä tehdä) tuki ja se todella tuntunut hyvältä! |
|
|
07 - 12.04.2010, 21:39 Minulla on 3 paria lentosukkia kun ollaan oltu pitkillä lennoillä! |