melkein yhtä hiljaista kuin... – MS-forum – Yleistä MS-taudista

MS-maailma, MS-forum, ms-tauti, multippeliskleroosi

melkein yhtä hiljaista kuin...

01 - 13.08.2005, 21:47

Tää ms-foorumi on oikeesti hyvä asia! Harmi vaan ettei täällä synny keskustelu tän enempää. Toivottavasti vilkastuu tulevina päivinä. Minust ois tosi kiva, kun voitais avoimesti keskustella ja ois myös kiva, jos voitais vähän avoimemmin kertoo, että ketä myö ollaan ja millasii ihmisii.
Auringon paistetta teille kaikille! t. viki

Anonymous

02 - 14.08.2005, 10:06

Sitä minäkin olen ihmetellyt et miksi ei ole aktiivista käyttöä täällä.Mikä olisi sen parempaa kuin saada kohtalotovereilta tukea.Voisi kysellä kaikenmoista ja viettää aikaa yhdessä,vaikkakin langan päässä.Ehkä muilla on niin paljon muuta elämää ettei aikaa tänne jää.

Anonymous

03 - 14.08.2005, 10:47

> Sitä minäkin olen ihmetellyt et miksi ei ole
> aktiivista käyttöä täällä.Mikä olisi sen parempaa
> kuin saada kohtalotovereilta tukea.Voisi kysellä
> kaikenmoista ja viettää aikaa yhdessä,vaikkakin
> langan päässä.Ehkä muilla on niin paljon muuta elämää
> ettei aikaa tänne jää.

Ihmettelen myös minä! Olen osallistunutkin tänne mutta en saanut vastauksia. Edellisillä (=vanhoilla) sivuilla aina joku reagoi ihan pieniinkin suruihin ja kipuihin. Niillä sivuilla oli jotenkin niin kodikasta, mielestäni siellä oli me-henki ja mukava sellainen. Siellä oppi jo "tuntemaan" nimimerkkien takaa ihmistyypit ja se oli mukavaa.
Nimimerkit olivat selvästi näkyvillä ja ne oli tärkeitä.
Mielestäni nämä uudet sivut ovat hyvin persoonattomat ja kylmät ja "tekniset" (=robottimaiset). Ihminen on unohtunut.
Terveisiä vaan tekijöille. Gumma

Anonymous

04 - 15.08.2005, 14:33

Minä olen vähän arka tämän käytössä. Entisellä kirjoittelin jonkin verran. Nimimerkillä sk. Voikaapa hyvin!

Anonymous

05 - 15.08.2005, 19:20

Täällä myös yksi käsi ylhäällä , eli toinen arka ja ujo ilmoittautuu. Mielenkiinnolla luen kaikkia keskusteluja, mutta aika vähän tulee kommentoitua ja kirjoiteltua. Ja lisäksi mulla ei ole diagnoosia, epäily vaan.
Ajattelin kuitenkin minäkin rohkaistua kirjoittelemaan :)

voimia kaikille!

T.bonzo

Anonymous

06 - 16.08.2005, 10:20

> Täällä myös yksi käsi ylhäällä , eli toinen arka
> ja ujo ilmoittautuu. Mielenkiinnolla luen kaikkia
> keskusteluja, mutta aika vähän tulee kommentoitua ja
> kirjoiteltua. Ja lisäksi mulla ei ole diagnoosia,
> epäily vaan.
> Ajattelin kuitenkin minäkin rohkaistua
> kirjoittelemaan :)

Rohkeasti kirjoittelemaan. "Epäily vaan" ... toivottavasti epäilyksi jääkin. Kriteerinä täällä ei tietääkseni ole onko diagnoosi vai ei. Eli kaikki jo itsestään Mäsästä kiinnostuneet kirjoittelemaan ja kyselemään ja kertomaan mielipiteitään.

-mia-

07 - 19.08.2005, 10:30

On se hyvä että on edes jonkunlainen paikka missä voi vaihtaa ajatuksia ja kysellä "tyhmiä".
Minä en tunne henk.kohtasesti ketään joka sairastaa tätä mäsää. Ja se vielä vaikeuttaa kun asun vakituisesti ulkomailla ja ei ole omaa äidinkieltä puhuvia ympärillä paitsi aviomies. Ulkopuolisille en viitsi ruveta selostamaan tätä, kun se ei vielä näy ulospäin.
Aurinkoista kesäpäivää!
Eloisa

Anonymous

08 - 18.06.2010, 17:25

Tällainen viiden vuoden takainen aloitus sattui silmiin.
On foorumi vilkastunut aika lailla tuohon 2005 olevaan tilanteeseen verrattuna....hyvä me!!! :)
Ja eikun tsemppiä kaikille, että vauhti pysyy vähintäänkin samalla tasolla!

sirppu

Tietoa MS-forumista

Rekisteröityneet jäsenet: 2218

Tällä hetkellä verkossa: 32

Keskustelupalstojen viestit: 44598

Kirjaudu sisään MS-forumiin

Työkalut

Äänestä

Miten pidän huolta itsestäni?

» Katso tulos