Mulla on kokeiltavana pohjalliset kenkiin , jossa on magneettinappuloita ja sitten Nikkenin petari, tyyny ja täkki, jotka on magneetti nappuiloilla varustettu. Jalat tuntuu tykkäävän pohjallisista, eikä kävely näytä ihan niin humalaiseln touhulta. Mutta uni jutusta en vielä tiedä, minusta tuntuu että kun menen nukkumaan jaloissa ja käsissä alkaa mieletön kihelmöinti, tuntuu kun muurahaisia kävelisi kaikkialla. Nyt oon nukkunut kolme yötä ja viikossa kuulema näkee tapahtuuko muutoksia. Onko kokemuksia?
Minä kävin muutama vuosi sitten pari kertaa viikossa istumassa magneettituolissa kun eräällä tutulla oli sellainen. En nyt tiedä oliko siitä hyötyä mutta ei haittaakaan. Nyt tuli ostettua magneettirannekoru... kuka uskoo mihinkin... Mutta yks jännä juttu on päänhierontalaite jonka ostin. Se tuntuu jännältä päässä, on ihan sellasen vispilän näköinen. Aina kun laitan sen päähän ja nostan pois niin menee kylmät väreet... hui! Netistä löytyy sellanen simoneshop-osoitteesta, mutta en viittinyt sieltä tilata kun oli niin kalliit postituskulut. Täälläpäin eräs liike myy sitä.
Kiinnostavia nuo magneettijutut.Olen kokeillut magneettirengashoitoa,vointi pysyi samana,mutta otinkin kokeilumielessä vain yhden hoitosarjan.Rannerengas on hankittu,vaan se taas on hankala kotitaloustöissä.Sen pidosta en huomannut myöskään mitään tuntemuksia. Nappipohjalliset on saappaissa.Jalkapohjissa tutuvat mukavilta. Isoäitini piti rannekettaan uskollisesti,mutta en muista hänenkään sitä kehuvan,oliko vain tapapito? Olisi mukava jatkossa kuulla näistä muista tavaroista,joita olet hankkinut.,että,ovatko vaikuttaneet edullisesti johonkin vaivaan. uteliaana kyselee vilma.
Mulla on tukiside missä on magneetteja. Polvessa kun sitä pidin niin ei jalka kipuillut! Uskon, että magneetit auttoivat mutta... Menen Nikkenin tuotteiden esittelytilaisuuten muutaman viikon päästä, ranne- ja kaulakorun vaikutusta olisi mielenkiintoista kokeilla! Kuulemma aiheuttavat jonkinlaisia tuntemuksia.
Minulla nikkenin pohjalliset, joissa infrapunavaikutus, ei siis mitään näppylöitä; lämmittävät kyllä jalkoja eli veri alkaa kiertämään varmaan paremmin, ei ihan huuhaata.
Hei, tällainen mainos löytyi tuosta päänhierontalaitteesta. Ihmeellinen tunne kyllä tulee kun sen laittaa päähänsä ja nostaa pois. Minun pikkupoika tykkää siitä ainakin mahdottomasti...
Nautinnollinen uutuus on Pocouma - päänhierontalaite
Hanki"Bokoma":n kaltainen päänhierontalaite lahjaksi itsellesi tai ystävällesi. Tätä ilman et halua olla kerran sitä kokeiltuasi. Tämä on todellinen stressivispilä!
Kaksitoistahaarainen Pocouma on päänhierontaan todella ihastuttava keksintö. Sen pienet kärjet hierovat ja stimuloivat akupisteitä virkistäen päänahan verenkiertoa. Pocouma poistaa stressiä, helpottaa päänsärkyä, rauhoittaa mieltä.
Pocouman käyttö vapauttaa kehon omia endorfiinejä. Se lievittää päänsärkyä ja lihasten kireyttä. Se vaikuttaa päänahan ja niskanseudun verenkiertoon, näin hiusten kasvu paranee ja hilseen muodostus vähenee. Hieronta vaikuttaa rauhoittavasti ja rentouttaa kehon lihaksiston. Rentona ja virkistyneenä myös ajatukset kulkevat paremmin.
Pocouma on terapeuttinen laite, jonka vaikutus on yksilöllinen.
Ei vastaus,vaan kysymys,kun en ole huomannut missään Nikkenin mainosta.Onko postimyynti vai nettikauppa tai esittelytilaisuuksista tilattavia tuotteita ? vilma