Tietokoneen ääressä piti tehdä kaikenlaista. Testattiin mm. reaktionopeutta ja miten suoriutuminen tehtävän kuluessa jatkui. Omasta näkyi, että lopussa tuli virhelyöntejä ja vastaaminen kesti kauemmin kuin aluksi.
Sitten oli peli, jossa piti yhtäkkiä muuttaa aina taktiikkaa.
En saanut koskaan tuloksia, testeistä on jo pian 2 vuotta aikaa. Mitähän sille psykologille tapahtui.. ei niitä tuloksia löytynyt vaikka neurologi, lääkärini ja itse peräänkuulutin. No. Ehkä sillä oli tarkoitus ja minun puolestani saa ollakin tulokset jossain siellä pöytalaatikossa.
Kun mulle tehtiin ne testit (noin pari vuotta sitte) en ollut tietokoneen kanssa tekemisissä ollenkaan. Oli erilaisia sananselitystehtäviä, psykologi luki mulle lyhyitä tarinoita ja jälkeenpäin kyseli niihin liittyviä kysymyksiä (heti lukemisen jälkeen sekä vähän myöhemmin), oli piirtämistejhtäviä eli jonkun aikaa sai katsella tiettyä kuviota ja se piti sitten jäljentää mahdollisimman tarkasti muistin mukaan. Sitten oli jotain "hoksaamistehtäviä" eli lapulla oli pitkät rivit merkkejä ja niistä piti ympyröidä tietynlaiset ja siinä oli joku tietty aika....nää muistan :)). Miekään en oikeestaan saanut kuin hyvin ylimalkaisen palautteen eli muutama rivi paperilla....neurologi ei osannut niitä selittää; ei kuulemma ymmärrä niistä mitään enkä sitten saanut aikaiseksi että olisin n.psykologilta tiedustellut...Niin kai niistä ainakin muistin osalta jotain näkee ja mulla oli lisäksi jotain häikkää käsi-silmäyhteistyössä...
Minulla oli nähtävästi sama testi kuin Tuulettarella. Tuloksen sain heti, kun kysyin: lievä muistihäiriöisyys. Neurologi selitti tulokset vielä uudestaan polikäynnin yhteydessä. Menen uudelleen testiin elokuussa.