Kyselin siksi, että olen menossa tuohon nyt uudelleen. Viimeksi ilmeni keskittymiskyvyn puutetta, lievää muistiongelmaa ja häikkää sorminäppäryydessä.
Testi tehtiin hyvällä jaksolla ja olin tuloksista järyttynyt, sillä kuvittelin voivani tuolloin hyvin. Neuropsykologi laittoi kaikenmahdollisen stressin piikkiin, vaikka sitä ei silloin ollutkaan ollut moneen kuukauteen.
Mulle on tehty selkäydinpunktio, joka oli nippa nappa normaali. Magneetti vielä tulossa, mutta mietin onko tuosta neuropsykakäynnistä mitään hyötyä taaskaan?
Jälleen pahisjakso päättynyt ja hyvä kausi menossa. Vaikea uskoa että tulisi edes viime kertaisen testin kaltaisia tuloksia.
Mulle tehtiin toi myös ihan sanallisena ja kirjallisena, kesti ehkä tunnin.
Vuoden takaiseen verrattuna silmän ja käden yhteistyö huomattavasti parantunut ( n 25% paremmat tulokset), mutta toiminnan ennakoiminen heikentynyt vastaavasti paljon. Nyt kun asiaa mietin, näin se juuri menee. Tällä hetkellä en toimi loogiseti ja siksi mm hukkaan jatkuvasti tavaroitani ja tuntuu etten saa oikein mitään tehtyä loppuun. Tuon johtuu vaan siitä, että joudun tekemään/ajattelemaan kaiken moneen kertaan, jotta menee oikein. Ja se on aika rasittavaa.
Olen ollut neuropsygologin testissä. Lähetteen kirjoitti työterveyslääkäri, koska muistini hieman takkuilee. Juuri muistini muistamattomuudesta johtuen aiheutin tulipalon töissä. Tämän jälkeen työtoverini "pelkäsivät" tulla aamulla töihin, että mitä siellä nyt on, onko koko työpaikka edes jäljellä? Ei mukava fiilis minulle tai työkavereille!