Omat mielimietelauseeni – MS-forum – Niitä näitä

MS-maailma, MS-forum, ms-tauti, multippeliskleroosi

Omat mielimietelauseeni

17 - 04.12.2009, 22:56

... "Lause on voimaa,
tuo lisää energiaa.
Iskulause vapauttaa,
antaa hyvää energiaa.
"Minä pystyn, pystyn todella!"

Lause matkaa eteenpäin,
kaikuu, vapautuu, muutos
tapahtuu!
"Minä pystyn, pystyn todella!"...

maailma Kruunu

18 - 05.12.2009, 13:11

Hyviä mietelauseita teillä! Tämä omani ei ole oikeastaan mietelause, vaan motto: "...eiku, anna minä itte!"

sumo

19 - 06.12.2009, 01:52

Lempilauseita on paljon, nyt juolahti yksi teininä mieleinen runo (Quasimodo-tai sinne päin, en nyt muista enkä lähteä etsimään..) Tämä on kaunis hautakirjoitus, toivottavasti muistan edes yhtään oikein.. "Auringonsäteen lävistämänä ja äkkiä on ilta"

Ströpö

20 - 07.12.2009, 14:37

Jos sais kerran reissullansa--!--? Muitaneeko Jokunen tai Röpö mitä reissussa ollessa pitäisi saada? Minulle on varmaan tulossa Tementtia, kun eilen vielä muistin, mutta nyt ei tule mieleen vaikka kuinka miettisin. Huh-huh. Eläppä tässä sitten Jumalisesti! Nyt muistin!! Leimoja passiin!! Niitähän sitä saa reissatessa.

Matkamies

21 - 07.12.2009, 22:08

Nii ja yks vanha ihminen sano ku kerran viel sais ja sitten joutais kuolemaa..tarkottikohan sekin leimaa, vai mitä mahtoi tarkottaa..

Ströpö

22 - 08.12.2009, 09:30

Matkamies kysy muistaako Jokunen, mitä reissuulla pitäis saada. Kyllä samaa mieltä olen, että kyllä ne tiketit ja passit siellä on päällimmäisiä murheita:)

Mulla on kanssa ihan oma mietelauseeni, jolla tsemppaan itseäni, kun joudun ponnistelemaan fyyssisesti. Eli siirryn jostain jonnekkin, se kuulostaa kaikessa yksinkertaisuudessaan tältä: "Nyt sitä perseensuti soikoon! On tultava omillaan toimeen"...

Ja lausutaan ääneen, jos ei ole muita kuulolla. Ei kuullosta kovin kauniilta, eikä runolliselta, mutta toimii mulla. Muistuttaa vaan siitä, että olet yksin tässä "yrityksessä", ja lisää "yt neuvotteluita tulos"...

(anteeksi nyt, kun jaska päästelee liian spontaanisti)

jaska jokunen Kruunu

23 - 09.12.2009, 09:59

Nuorempana oli aina masennuksen kourissa sellainen mietelause pop, kuin:
-ONPA VÄLIÄ
Toimii edelleen...
Toinen kohtuu tuore aito savolainen miete on:
- HYVVEEPÄ KUULUU

Jälkimmäinen mietelause/slogan saa miettimään vastoinkäymisiään aina hymyssäsuin...

kellopeli

24 - 09.12.2009, 10:40

Ei ole väliä, oletko ylipainoinen vai alipainoinen, kunhan olet tasapainoinen.

(Juice Leskinen)

Kaksoiselämää

Tietoa MS-forumista

Rekisteröityneet jäsenet: 2218

Tällä hetkellä verkossa: 39

Keskustelupalstojen viestit: 44596

Kirjaudu sisään MS-forumiin

Työkalut

Äänestä

Miten pidän huolta itsestäni?

» Katso tulos