Minä olen niin onnellinen...tulimme juuri mun 50 juhlista ,ja meidät vihittiin samalla koko suvun yllätykseksi, 26vuoden kihloissa olon jälkeen:)))Eli mäsä EI ollu este eikä enää edes hidaste....Nyt tuntuu tosi hyvältä!!!!!
Onnea oikein kovasti viiskymppisistä sekä avioliittoon satamaan astumisesta :)!
Meillä mentiin 17 vuoden yhdessäolon jälkeen naimisiin ja nyt menossa 28 vuosi yhteiseloa. Oon oikein onnellinen ja edelleen hyvinhyvin tykästynyt aviomieheeni.
No nyt on rapu ONNESTA SEKAISIN ! ONNEA VAAN toivottelee Jaskakin...
Mietin vaan, että onko toi vihkiminen kovinkin yleistä noissa 5 kympin villitys tilaisuuksissa:) Koska mäkin meinasin täyttää sellaset heinäkuussa, MUTTA SIIHEN ON VIELLÄ SIIS PITKÄ, PIIIITKÄ AIKA:)
ONNITTELUT 50-vuotiaalle morsiamelle !! Annat toivoa meille muillekin naisille, se on tosi rakkautta, että mies haluaa mennä meidänkin kanssa naimisiin sairaudesta riippumatta ! Rakkaus ei katso ikää eikä terveyttä, onneksi !!
Rapu rapu rapu rapu rallaa! Töttöröö! Töttöröö! Kuulitteko kaikki Onnea Ravun kääntöpiirille onnenkantamoiselle Avioliiton iloja vielä uudet viisikymmentä vuotta!
Tosi paljon Onnea sinulle rapu syntymäpäiväsi ja avioliittosi johdosta. Näin nämä elämän kuviot meillä itsekullakin ihmisellä menevät ja kulkevat. Olen iloinen onnestasi ja toivon teille kaikkea hyvää vielä pitkään yhdessä.