Tuli mieleen tuosta särkylääkkeestä. Onko kukaan saanut särkylaastaria? Jos joka päivä joutuu syömään särkylääkettä niin eikö olisi helpompaa laastarilla? Särkylääkkeitä kieltämättä joutuu syömään aika lailla. Pyrin rajoittamaan jos suinkin oman syömiseni yhteen päivään, mutta kun ei yksi tai kaksi tahdo riittää vieläkään.
Banda lakritsi, sitä on joskus aivan pakko ostaa. Jos ostan pussillisen, niin se on syöty hetkessä. Sitten kaduttaa ja oksettaa. Jos tyydyn vain pötkyyn, niin se on sopivampi annos.
kahvi ja tupakki ne pahimmat, mutta tunnustan myös tummansuklaan himon ja öisen tv:n kattomisen. Faktalta vaan tulee niin hyviä poliisijuttuja ja päiväsaikaan näkyy pelkkä juniori.
Pitää se myöntää. Ms-netti-riippuvuus. Joka päivä on käytävä täällä katsomassa miten jäsenet jaksavat ja miten menee. Tämä on kuin perhe, vaikken ole ainoatakaan perheenjäsentä tavannut. Olette minun tamakotshejani. Samalla kuulee millaisia ilmoja on pidellyt eri puolilla maata ja maasta poiskin.
Minulla on tämä netti-riippuvuus, on ihan pakko käydä kurkkaan joka päivä tänne, ett mitäs uutta kuuluupi ite kullekkin tai ainakin joillekkin. ;)...ja site tietysti jään tänne kiinni, eli täytyypi kirjoittaa ja kommentoida jne...ei sillä, sehän onkin sitä mukavaa puuhaa... Sitten lääkkeet, niissä kait sitä on pakostakin kiinni, minkäs sille voi, niin! Aamukahvi-päiväkahvi-ja iltakahvi aivan välttämättömiä ja jogurtti, voi hyvä isä, sitä minä söisin vaikka kuin paljon ja tuntuukin kuin ei pohjaa olisi ollenkaan sen syömisessä. että semmosta...