Stressi ja 13 syytä vältää sitä...
| Ilmoitus | Kirjoittaja |
|---|---|
|
01 - 21.07.2010, 13:46 Stressi on yhdistetty myös monen muun sairauden oireiden pahentumiseen. Tällaisia sairauksia ovat muun muassa psoriasis, MS-tauti ja diabetes. Stressi saattaa jopa laukaista esimerkiksi MS-taudin. tyyli.fi.msn.com/... kovaa puhetta ja väittämää... |
|
|
02 - 21.07.2010, 15:02 Jaska on tänään tämän näköinen. Tämä on hyvää tekstiä, kiitos! |
|
|
03 - 21.07.2010, 17:32 psoriasis diaknoosi joskus 70 luvulla ms diaknoosi 2001 ota siinä nyt aurinkoo psorlle kun ms tähden ei voi olla aurinkossa kun menee veto pois, että silleen.ja se tressi vielä päälle. |
|
|
04 - 21.07.2010, 19:02 Tiädätkä timo.tee, kun mä ajauduin tohon stressi juttuun aivan sattumalta. Olin googlaamassa just tohon psoriakseen tätä www.finnmsm.fi/... "horjoppia"... Mulla ei itsellä oo tätä psoria, mut veljellä on ollu kymmeniä vuosia. Mulla tulee paskamainen ihottuma kämmenpohjaan. Ja ajattelin nyt juoda tuota rikkiä, kun sitä kehutaan niin kovasti. Nyt oon vasta pari päivää ottanut, ja mielestäni iho on rauhoittunut kummasti... Ei kortisoni rasvakaan oo tehonnut niin hyvin. Mulla oli 2v koko ihottuma veks, kun olin MS lääkekokeilussa. Sanoinkin sille lääkärille silloin, että kämmenessä ainakaan ei oo ihottumaa ollut sen 2v lääkekokeilun aikana... Hän sitä meinaskin, että nää ihottumat ja mäsät on niin "sukulaisia" keskenään, että senpuoleen ne vaikuttaa sitenkin. No tää lääkekokeilu loppui, koska ei ollut riittävää näyttöä tehosta. Ihottuma taas ilmestyi 6kk jälkeen... Otin tota MSM rikkiä viimeeksi v.1999, kun joku neuvoi ottamaan jalan nykimiseen levossa sitä. Sanoi sen auttavan kolmen päivän sisään, ja niin auttoikin. Nyt meinasin veljelle kaupata tätä MSM tavaraa, kun hänellä on se psori. Ja tietty julmetummoinen stressi, kun on yrittäjänä toiminut 20v... Ei hän vaan herkästi usko enää näihin konsteihin, kun suosittelin juomaan sisäisesti, sekä nyt laittamaan ulkoisestikkin tota www.lootuskauppa.fi/... Annappas sinä hyviä vinkkejä tohon psorin hoitoon, muita kun stressittömys:( ps. toi linkki ei näköjään nyt aukee, mut se on tota samaa MSM rasvana ulkoisesti. |
|
|
05 - 21.07.2010, 20:53 jaska jokuselle. en tiedä mitään hyviä vinkkejä on rasva hoitoja kaiken laisia, kortisoni,valo hoidot on käyty loppuun, sairaalassa ollessani psorin tähden annettiin suun kautta kapseleita neotigason 25 mg nämä toimivat aika hyvin mutta sivuvaikutuksena lihaskrampit hoito lopetettiin kesken kun ms aiheuttaa jo nykinää jaloissa ja ne korostuivat entistä enemmän.virosta kaverin kautta sain sellaist6a rasvaa KARTALIN näytää ja haisee vanhalle mootoriöljylle,väittävät muutamat että olisivat pääseet eroon psorista, itse en ole vielä alkanut kyseisen rasvan kanssa kun sitä ei voi käyttää aurinkon valon kanssa palamis vaaran tähden mutta syksyllä sit. www.verkkoapteekki.fi tänkautta sitä saa myös tilata. |