tapaamisia?
| Ilmoitus | Kirjoittaja |
|---|---|
|
01 - 20.07.2010, 15:21 Jukupliut ,tuli vaan mieleen onko kukaan koskaan tällä palstalla sellaista miettinyt että vois olla ns.joukkotapaaminen tämän palstan käyttäjille vaikka alueittain esim lounais-suomi jne toi vois olla hyvä idea tai sitten ei. |
|
|
02 - 20.07.2010, 15:34 Olen mukana, jos vaan paikka ja aikataulut sopii kalenteriini! Tuolla toisessa foorumissa tälläsiä tapaamisia on järjestetty ja olen ollut muutamassa mukana! Pakko sanoa, että tapaamiset ovat olleet antoisia ja ihmiset todella kivoja ja hauskoja! :))) |
|
|
03 - 20.07.2010, 21:13 Toi on tosi hyvä idea. Mielelläni tapaisin meikäläisiä. Jos vaan joku jaksaa laittaa touhuks ton asian tiimoilta, niin mukana ollaan! |
|
|
04 - 22.07.2010, 19:10 Aivan, toisessa foorumissa ollaan aika aktiivisia järjestämään erilaisia tapahtumia, ja eri paikoissa. Osaan tapaamisia osallistuu porukkaa "yli rajojen" eli matkustelee kauaksikin tapaamisiin. Osasta on tullut hyviä ystäviä ja yöpymisiä järjestellään toistemme kotona, hotellien lisäksi. Kannattaa ainakin yrittää,saako tännekin tapaamisen järjestymään. :) |
|
|
05 - 22.07.2010, 21:37 Iltaa kaikille! Kuopiossa, tuossa Kallameren helmessä olisi syksyllä Blues for MS happeninki, sinnehän voisi sopia tuommoisen tapaamisen... Tuossa linkki tapahtumasta: |
|
|
06 - 23.07.2010, 16:51 Jukupliut hyvä ajatus Pale, miten vaan homma saadaan käyntiin kun porukka on ympäri maata? Toi punainen neilikka voisi tosiaan toimia niin kuin sisko ja sen veli sarjassa. |
|
|
07 - 24.07.2010, 09:00 No joo kiva huomata ett vertaisituki toimii,toi vaan vaatisi jonkun jolla on virtaa ja meillä mäsäläisillä ei sitä hirveesti taida ylimääräisiä olla.Toi pistä pun neilikka rintapieleen oli loistava juttu. |
|
|
08 - 24.07.2010, 10:27 Tampereelta vaan vähä pitkä matka, eikä blues oikein oo mun juttu. Mutta taidanpa silti lähtee ajeleen. |