Voi vitsi ! – MS-forum – Niitä näitä

MS-maailma, MS-forum, ms-tauti, multippeliskleroosi

01 - 19.03.2010, 09:44

führer pitää puhetta suuren salin edessä. Yht´äkkiä salista kuuluu aivastus:
-Kuka aivasti?!?!
(salissa hiljaisuus)
-Ensimmäinen rivi ylös! Kaikki ammuttavaksi!
(raikuvia aplodeja)
-Eli kuka siis aivasti?!?!
(salissa hiljaisuus)
-Toinen rivi ylös! Kaikki ammuttavaksi!
(aplodeja, huraa –huutoja)
-Kolmannen kerran! Kuka aivasti!!!
(hiljaisuus)
-Kolmas rivi ylös! Kaikki ammuttavaksi
(loputtomat aplodit)
-Siis kuka aivasti!!?
-Minä, minä... Minä aivastin, kuuluu salista pelonsekainen ääni.
-Terveydeksi toveri!

Jaska avas tämän otsikon uudella nimmarilla, joka on ollu jemmassa yli 4v. Mua häirittee toi jonkun naputus tuolla vanhassa saisko olla vitsi otsikossa, että antaa sen painua...

Tämä on Waunellekkin malliksi, että kyllä täällä on muillakin näitä "sivupersoonia". Eipä oo tullu vaan käytettyä, mutta antaa avata tän vitsinurkan, ja sitte takas jemma nimiseen piilopaikkaan, ellei sitte Kirsi laita führeriä hautaan lopullisesti...

vesku

02 - 19.03.2010, 10:32

Adolf Jokunen? - ! Historialla lienee tapana toistaa itseään. Viimeviikon alussa eräs ay-pomo puhui tv:ssä.
Kovasti patisteli ihmisiä hoitotestamenttien tekoon; saatesanoin: Nyt työssä olevien ihmisten maksamat sotu+eläkemaksut kuuluvat Heille, ei tämän päivän tarpeisiin. "Viestin" sisältö lienee selvä! (Tämä on faktaa). Joko seuraavalla hallituskaudella ruvetaan miettimään Eutanasiaa uutena vaihtoehtona vanhusten ja pitkäaikaissairaiden hoidossa. (Tämä on arvailua). Jälkimäinen tod.näköisesti loisi tarpeen myöskin Patsas-toimikunnan perustamiselle. Täytyisihän löytyä arvokas paikka aikansa suur-valtiomiehelle:: Aatulle! (Myös arvailua). Ei tästä vitsiä tullut, mutta toiminee todistuksena jokuselle kys. kuvan käyttöoikeudesta!

Waune 4

03 - 06.04.2010, 18:07

www.youtube.com/... JA ME KAIKKI LUULTIIN, ETTÄ TOI MÖRRIMÖYKKY JÄI MOSKOVAAN...

(tämä on vastaus tonne lääkeosioon, mutta kun sinne ei tohtinut laittaa näitä asiallisia asiattomuuksia)

jaska jokunen Kruunu

04 - 06.04.2010, 18:14

Mistä mokoma Ärvelö arvasit, että Paula Koivuniemi on suuRIN ihaNTEENI,, PäiVIENI VALO ja ÖITTeni KUNINgatar!!!! Tuotaaa. ei vissiin liene annemarrii ja sasaliinnii näkyny? eihä???

Mörrimöykky

05 - 06.04.2010, 18:19

ei oo näkynyt ei...;D en mä täällä oikeasti ole.

sasaliini Kruunu

06 - 06.04.2010, 18:23

Jotenki mää arvasin tään. Tänään ei onnistu mikään, ei sitten mik...! Tai juu. Onnisti Kenossa! Sain Kahdella €:lla 50 Centtiä! Lähes bisnes! PUSI PUSI Sasu!!!

Mörrimöykky

07 - 06.04.2010, 19:19

Onnea voitostasi pehmoinen möykkymörri!
Niin, se Koivuniemi ei nyt ihan ykkösenä ole listalla.

annemari Kruunu

08 - 22.04.2010, 21:26

Taas on Mörri KADOKSISSA. Kautta vanhojen viiksikarvojeni! Pitäsköhän se viedä saunan taakse ja lopettaa...

vesku

Tietoa MS-forumista

Rekisteröityneet jäsenet: 2218

Tällä hetkellä verkossa: 49

Keskustelupalstojen viestit: 44566

Kirjaudu sisään MS-forumiin

Työkalut

Äänestä

Miten pidän huolta itsestäni?

» Katso tulos