Mitä tekisi tunteelle, että yhtäkkiä kaikki v...ttaa, väsyttää ja tekisi mieli upota johonkin toooosi syvälle? No, tuo oli vähän asiaton kysymys...tai ei kysymys ollenkaan. Kunhan vaan tulin purkamaan tämän hetkisen pahan oloni tänne, että perhe siltä säästyisi. .... oho ja heti auttoi :I
Olkoon tämä likakaivoketju............näille mustille hetkille.
sirppu
02 - 19.04.2010, 21:20
täällä samankaltaisissa fiiliksissä...väsymys vie voiton kaikesta ja se saa kyllä vi...aan. Elämä menee ohi nukkuessa tai nukkumista miettiessä. Tekemistä ois enemmän ku tarpeeksi ja mitään ei saa tehtyä...kaikki energia menee siihen, että yrittää pysyä hereillä. Kaiken lisäksi on niin hemmetin syyllinen olo, ku ei jaksa tehä mitään lasten kans.
Olipas mukavaa, kun sai sanoa tuon ihan ääneen, ilman että kukaan kattoo pahasti tai paapoo...loistava ketju.
.itu... Juu, se on se kun harmajapää täti-ihminen kaivaa montun maahan ja pudottaa sinne siemenen. Peittää montun kuohkealla mullalla, ja lorauttaa kastelukannusta kallista vettä "niskaan". Sitte Hää käy puutarhatuolin, sukkakutimen, matkaradion, 13 kg harlekiini kirjoja, kynsileikkurin,aurinkolasit ja paneutuu odottamaan ihmettä tapahtuvaksi. Eipähän tietysti älynny lukea siemenpussin kyljessä olevaa todistusta: 100 siementä. Itävyys:99%!Siinäpä se sitten kesä menee rattosasti. Syksy saapuu ja harmajampipää täti-ihminen ojentaa kätösensä kohden kuvittelemaansa naurista. Tässä vaiheessa viimeinenkin harakka älyää lähteä muuttomatkalle sulkineen tai ilman. Karmea totuus paljastuu!! Sirppu täti oli kylväny vika prosentin. Joskus olen mietiskellyt, mikä naisesta tekee kestovihaisen? Luulen nyt selvittäneeni tuon mysteerin. Piti tulla itu, mutta tulikin V...tus. Joopa-joo........
Mörri
04 - 20.04.2010, 11:42
No, ei minulla nyt noin paha olo ole! Se on vain tuo uupumus, joka iskee kesken kaiken jonkin tärkeän tekemisen, kun lihakset ei enää haluakkaan olla mukana. Sitten on itselleen vihainen, kun ei jaksa. Onneksi näitä eilen illan oloja tulee minulle vain kerran kuukaudessa.... teidän miesten pitää vain se kestää. Muun ajan olen oma itseni, se ihanainen sirppu....
PS: sitä paitsi en ole vielä harmajapäätäti, vain muutama harmaa hius otsalla kolme vuotta yli neljänkympin kunniaksi. Montako harmaata haiventa itselläsi on, mörri-kultaseni??
sirppu
05 - 20.04.2010, 13:32
MITÄ HARMAITA! No on joku ohimennen maininnut, että partani olisi muka harmaantunut. Epäilen, että se on vain pölyä. Minähän sitäpaitsi olen NUORI!Vain 11 vuotta sinua vanhempi.
Mörri
06 - 20.04.2010, 14:43
Hmmm, 54... siis mies parhaassa iässä!!
sirppu
07 - 20.04.2010, 16:47
Piru jos joku sanoo, etten ole tyytyväinen eläämääni, ja elämäni naisiin! Niin kateuttaan valehtelee. (tarkoitan tätä päivää. Huomisesta en sano vielä mitään)
Mörri
08 - 20.04.2010, 19:16
No, nyt ei v...ta enää yhtään, elämä hymyilee ja jalat on pysynyt alla koko päivän. Häviän täältä pariksi päiväksi....lähden pienelle reissulle perheen kanssa. Joten pärjäilkää...mörri myös. Heissulivei!